Het creëren van een unieke en persoonlijke bezoekbeleving

Hospitality Services

Een goed imago versterkt het beeld dat uw doelgroep heeft van uw producten en diensten. Dat resulteert in een hogere klanttevredenheid en loyaliteit en draagt uiteindelijk ook bij aan het succes van uw organisatie.

Neem contact op Vraag offerte aan

Dienstverlening uit perspectief van de klant

International Security Agency (ISA) richt zich met haar Hospitality Services op dienstverlening vanuit het perspectief van de klant. Hiermee willen wij uw gasten, medewerkers en andere relaties het gevoel geven dat zij welkom en gerespecteerd zijn. In onze visie heeft iedere bezoeker recht op persoonlijke aandacht. Een unieke en persoonlijke bezoekbeleving die naadloos aansluit op uw identiteit is hierbij cruciaal: zo kunt u het imago van uw organisatie positief beïnvloeden. Een goed imago versterkt het beeld dat uw doelgroep heeft van uw producten en diensten. Dat resulteert in een hogere klanttevredenheid en loyaliteit en draagt uiteindelijk ook bij aan het succes van uw organisatie.

Op basis van uw identiteit, bedrijfscultuur en doelstellingen ontwikkelen wij in co-creatie met u een Hospitalityconcept op maat. Hierbij creëren wij een unieke bezoekbeleving met diverse contactmomenten, afgestemd op uw persoonlijke behoeften en die van uw gasten, medewerkers en andere relaties. Onze allround hospitality-professionals leveren hierbij aantoonbaar meerwaarde. Zo verzorgen zij een warm ontvangst, de juiste begeleiding en staan zij iedere gast correct en persoonlijk te woord.

Receptiediensten

Receptiediensten spelen een cruciale rol in het verzorgen van een geweldige ontvangst, een aangenaam verblijf en een warm afscheid. De receptioniste is hierbij een belangrijke beeldvormer. Zij oefent veel invloed uit op de eerste en laatste indruk, die zowel interne als externe gasten van uw organisatie hebben.

Een gastvrij en vriendelijk onthaal bij uw receptie bepaalt voor een groot deel de persoonlijke sfeer en kwaliteit van uw organisatie.
International Security Agency (ISA) richt zich met haar receptiediensten op de kern van Customer Intimacy, waarbij klantaandacht en klantservice centraal staat. Al onze receptiemedewerkers trainen wij om een ontvangst te creëren alsof uw bezoeker een vijfsterrenhotel binnenstapt. Zij zijn gespecialiseerd in het overtreffen van verwachtingen, die van u en van uw gasten. Zowel face-to-face als telefonisch.

Gastvrouwen/Gastheren

De werkomgeving in kantoren is de laatste jaren snel aan het veranderen onder invloed van nieuwe technieken en generaties. Van statische werkplekken naar een omgeving waar mensen elkaar ontmoeten en op diverse manieren (samen)werken. Een receptiedienstverlening zoals die was, past daar in onze visie niet meer bij. Wat wel werkt? Een actieve ontvangst door een gastvrouw of gastheer. Dat creëert een geweldige eerste indruk en zorgt voor een zorgeloze en dynamische begeleiding van uw gast en medewerker in uw kantooromgeving.

De gastvrouwen en -heren van International Security Agency (ISA) verzorgen op een persoonlijke en betrokken manier het ontvangst, de begeleiding en het afscheid van uw gast. Denk aan begeleiding van de gast richting de wachtruimte, waar de gast een drankje en WIFI-code wordt aangeboden. Zo creëren we een omgeving voor uw gasten waarin zij zich thuis voelen.

Security Host

Wilt u een veilige en gastvrije (werk)omgeving en ontmoetingsplek creëren voor uw medewerkers en gasten, maar vindt u hospitality belangrijker dan beveiliging? Kies dan voor de inzet van een Security Host. De Security Host is als gastheer of gastvrouw het eerste aanspreekpunt en visitekaartje van uw organisatie. De Security Host verzorgt niet alleen de receptie, maar is ook een uitstekend en volledig opgeleid beveiliger. Op deze manier smelten meerdere functies samen in één persoon. Daarbij is het ook een kostenefficiënte oplossing voor de invulling van uw beveiligings- en hospitalitybehoefte.

De Security Hosts van International Security Agency (ISA) beschikken over de juiste persoonlijke competenties om de drie verschillende werelden van beveiliging, receptie en hospitality te verenigen. Zij zijn in staat om afwijkend gedrag vroegtijdig te signaleren, daarop proactief te reageren en preventief te handelen. Door juist vanuit een gastvrije houding contact te leggen met personen met afwijkend gedrag kan de intentie van de persoon worden achterhaald. Dit gebeurt door het stellen van onvoorspelbare open vragen (Security Questioning). Hierdoor moet de persoon zijn/haar intentie en aanwezigheid verklaren. Met deze proactieve en klantgerichte benadering kan de Security Host direct zijn rol bepalen en acteren. Ben ik beveiliger of gastheer? Hierbij geldt het laatste als basishouding voor onze Security Hosts.

Consultancy & Advies

International Security Agency (ISA) is gespecialiseerd in analyse en advisering op het gebied van Hospitality Services. Onze specialisten beginnen met een uitgebreide analyse van uw situatie. Welke ontwikkelingen spelen er binnen uw organisatie? Wat zijn uw ambities en doelstellingen en waar liggen de risico’s en kansen? Dit doen wij onder andere door middel van het uitvoeren van een gastvrijheidsscan.

Met deze scan maken wij de sterke en zwakke punten, conflicten en kansen via een ‘Guest Journey Film’ voor u inzichtelijk en adviseren wij u over de hospitalitymaatregelen die u kunt treffen. Wij bieden u gegarandeerd een aantal nieuwe inzichten. Uiteraard begeleiden wij u ook bij de realisatie van uw nieuwe gastvrijheidsconcept.